آیا امیدی به معکوس بیماری کلیوی مرحله سوم وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا امیدی به معکوس بیماری کلیوی مرحله سوم وجود دارد

آیا امیدی به معکوس مرحله بیماری کلیوی وجود دارد؟ در درمانگاه، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم، و مرحله سوم مرحله از زندگی است. با کنترل خوب، مردم می توانند با آن برای یک مدت طولانی زندگی می کنند، کاملا برعکس. بدون کنترل خوب از این بیماری می رود به مرحله 4 یا 5 به سرعت. سپس هر نوع درمان است که می تواند مرحله بیماری کلیوی را معکوس وجود دارد؟

برای افرادی که در مرحله سوم بیماری کلیوی هستند، کلیه خود را می حد متوسط ​​آسیب دیده، به این معنی است که هنوز هم برخی از عملکرد کلیه وجود دارد. بنابراین، تا زمانی ما می توانیم برخی راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه را پیدا کنید، یک امید به نوبه خود این بیماری در اطراف وجود دارد.

راه هایی که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد

تعدادی از درمان های مبتنی بر طب گیاهی چینی سنتی است که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه وجود دارد، معروف ترین آنها Osmotherapy به طب میکرو چینی است، با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض جانبی کمی، در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیه استفاده می شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - یک ابزار نسبتا جدید برای درمان بیماری مزمن کلیوی است که در کلینیک ثابت شده است، به صورت کارآمد و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. مانند کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی. و مهمتر از آن می تواند کمک به بازگرداندن کلیه های آسیب دیده برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید به ما یک پیام، ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +86 13292893707 ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: